nedeľa 5. marca 2017

Splnený sen Suzuki SV 650S


Poznáte ten pocit, ak o niečom snívate, ale zdá sa Vám to nereálne alebo v danom okamihu nemožné ? Myslím, že si tým prešiel každý. Snívame už ako deti a veríme, že ak budeme dospelí, ten sen si splníme. Niekedy je však realita iná a nie vždy je to tak jednoduché, ako si to predstavujeme.
V mnohých knihách sa uvádza, že ak o niečom snívame, silno veríme v to, že sa to podarí, nakoniec to dosiahneme. Jasné, že ten cieľ musí byť reálny a musíme pre to aj niečo urobiť.
Asi ako väčšina mladých chlapcov, aj my sme v detstve obdivovali motorky a pohybovali sa v ich  blízkosti. No ta pravá láska vypukla vo chvíli keď som prvýkrát videl a počul tento bike

V tej dobe to bol neopísateľný pocit. Krásne farby, skvelé zrýchlenie a brutálny zvuk. Od tej doby som začal zaujímať a obdivovať motocykle. Sen bol v tej chvíli jasný, vlastniť krásnu, zelenú Kawasaki. Nezameniteľná zelená farba je pre túto značku charakteristická. Dlhé roky som sníval, obdivoval, študoval články, sledoval videá. No málokto pre to mal pochopenie. Rodičia ma nevychovali, aby som sa zabil, to bolo ich tvrdenie. Vedel som, že spoliehať sa môžem sám na seba a nejakej podpory sa nedočkám (hlavne finančnej :) ). Ako študent som nepracoval a aj keď bola nejaká brigáda, financie boli použité na štúdium. Vždy to vyzeralo nereálne, no veril som, že ta chvíľa príde.
Blížil sa koniec vysokoškolského štúdia, rozbiehal som sa v práci a mal som pocit, že ten deň D sa blíži. Ako som tak postupne šetril, začal som robiť vodičský preukaz na motocykel, to bol prvý krok. Popritom som postupne kupoval výstroj, chcel som byť komplet pripravený, keďže to tiež nie je lacná položka. Výhodu to malo, mal som čas a vždy som mal šťastie na zľavy :) No nemal som žiadnu predstavu, kedy si motorku kúpim. No tak trochu na mňa pritlačil inštruktor, ktorý mi odporúčal kúpiť si na začiatok niečo finančne dostupnejšie. Hlavne, aby som jazdil, získaval skúsenosti. Touto cestou mu aj ďakujem za všetky rady ohľadom jazdenia, za celý výcvik a poradenstvo pri výbere motocykla. Plánoval som motorku kúpiť do dvoch rokov, nakoniec som ju kúpil o rok.
Tu sa trochu sen začal meniť. So sumou, ktorá bola reálna, bola Kawasaki nedostupná a hlavne som upustil od predstavy vlastniť superšport. Začal som nad výberom motorky, ktorá bude mať dobrú spotrebu, minimálne náklady, bude vhodná aj na mestské a každodenné jazdenie, pohodlná pre spolujazdkyňu a pohodlná aj na občasné výlety. Predstavy boli a tak som sa obzeral po viacerých modeloch, nechal si poradiť od skúsenejších a od testovacích jazdcov z nemenovaného časopisu. Voľba teda padla na Suzuki SV 650 a na polokapotovanú verziu. Sledoval som asi rok inzeráty a pohľad mi padol na jedinú, ktorú som si obhliadol a nakoniec aj kúpil. Bola to znova láska na prvý pohľad, nádherný zvuk a dal som na pocit.


Ten pocit nadšenia, šťastia, radosti asi nemusím opisovať. V danej chvíli sa mi ani nechcelo veriť, že už sa na nej veziem domov a že sa sen stal skutočnosťou. Čo to som si s ňou už užil, za tak krátky čas a stále sa na niečo príde. Niekto by ju predal, niekto kritizoval. No ja mám s ňou iné plány, na ktoré sa teším a verím, že pri dobrej starostlivosti a zopár úpravách nesklame. Nikdy nie je záruka, že aj novšie motorky budú bez chyby, bez investície a spoľahlivé. Je to o vášni, určite drahší koníček, ale kto k tomu nemá vzťah, nepochopí.
Rozhodol som sa ísť cestou oprav, úprav. Verím, že o niekoľko rokov to bude exluzivitka :)
Postupne budem písať, ako sa s touto mašinou žije, čo všetko podstúpila a čo všetko plánujeme.

Tento sen sa mi splnil aj kvôli tomu, že som stále veril, vydržal toľko rokov snívať a nenechal sa odhovoriť.

Ako ste si sen splnili Vy ? Aké skúsenosti máte s touto Suzuki ? Rád si to prečítam :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára