streda 14. decembra 2016

Vznik Ranného cvičenia s Marekom

Archív január 2016

Život nám prináša rôzne situácie, zmeny, výzvy, pády a úspechy. Svetlé chvíle striedajú tie menej príjemné. Počas štúdia na vysokej škole som sa mnoho naučil a zažil rôzne situácie. Hlavne všetko zlé bolo na niečo dobré a ja som objavil smer, ktorým sa chcem uberať. Bol to sen, výzva a hlavne som to chcel robiť s radosťou. Časom som zistil, že to je to, čo chcem robiť celý život. Pomáhať ľuďom, užívať si to a vykonávať to s láskou. Trénerstvo aspoň v mojom prípade neberiem ako prácu, zamestnanie, ale ako poslanie.




Veľmi som si zamiloval skupinové tréningy. O dôvodoch budem písať v ďalšom článku. Všetko klapalo na plné obrátky, zbieral som skúsenosti, napredoval som a ľudia na tréningoch pribúdali. Všetci sme boli šťastní a spokojní. Cvičiacim som odovzdával maximum, pretože oni boli mojim hnacím motorom.
No  láska a ukončené štúdium boli dôvodom opustiť niečo, čo fungovalo ako dobre namazaný stroj. Sťahovanie na druhý koniec republiky a mnoho otázok s obavami. Kde budem robiť skupinové tréningy ? Budem mať voľnú ruku pri realizovaní sa ? Budú mať ľudia o moje tréningy záujem ? Akí budú ľudia, vytvorí sa skvelá skupinka ? Takto by som mohol pokračovať. Vedel som, že s obavami neuspejem a tak som sa začal na to pozerať ako na výzvu a na nové možnosti. Bude to zároveň test pre mňa, či to dokážem a potvrdím tým svoje kvality. Miesto na skupinový tréning bolo k dispozícii, no nie na aké som bol zvyknutý a nie s vybavením, s ktorým som mal bohaté skúsenosti. Ďalšia výzva. Aký skupinový tréning vytvoriť, aby ľudia mali záujem a hlavne ako to celé zorganizovať ? Dvadsať ľudí na tréning, ako som bol zvyknutý, nepripadalo v úvahu. Priestory na to neboli vhodné a obmedzovať ešte ostatných cvičiacich sme nechceli. Taktiež mi bolo jasné, že ľudia budú pribúdať postupne, takže taká veľká skupina sa nevytvorí hneď. Po prepočte to vychádzalo 5 ľudí na tréning aj s nejakou rezervou, ak by prichádzali ďalší záujemcovia. Vtedy mi to došlo. Budeme pracovať s menšou skupinkou ľudí, ale o to kvalitnejšie. Predpokladal som, že na tréning sa začnú hlásiť začiatočnici, tým pádom je tréning o úplne niečom inom. Vysvetliť, sledovať, opravovať a stále dookola. Proste makačka. Chcel som stálych členov, ktorí budú mať o tréningy seriózny záujem a budeme môcť pokroky sledovať spoločne. Takže predstava o počte ľudí a štruktúre tréningu bola jasná. Kedy tréning zorganizovať ? Poobede alebo večer ? To bola ďalšia otázka, pretože z minulosti som bol zvyknutý na večerné tréningy. Lenže to hneď aj padlo, keďže vo večerných hodinách boli priestory ešte viac obmedzené. Spomenul som si ako niektorí ľudia trénujú ešte pred tým, ako idú do práce. Vedel som o výhodách ranného cvičenia z vlastných skúsenosti a od klientov. V ranných hodinách sme mali priestory iba pre seba. Bolo rozhodnuté. Spropagovali sme to a celé to odštartovali. Tréningy sme určili na každý deň a zaviedli 2 hodiny, aby pri narastajúcom počte účastnikov nevznikol problém s kapacitou miest. Prví záujemcovia, ktorí položili základ ranných tréningov a postupne prichádzali ďalší. Niektorí zotrvali, iní sa iba zastavili. Možno to na nich bolo príliš skoro, možno príliš náročné a možno im takýto typ tréningov nevyhovuje.


Tréningy majú svojich stálych členov a tešia sa veľkej obľube. Opäť mám svoj hnací motor, aj keď nie objemovo veľký, ale funguje fantasticky :) Teší ma, že sme položili základ niečoho veľkého, zmysluplného a vynimočného. Tešíme sa na každého nového člena, pretože prostredníctvom nás urobí vo svojom živote pozitívnu zmenu a odvážny krok, ktorý nie každý dokáže.

Čo na to členovia Ranného cvičenia s Marekom ?
Kami: ,, Marek si skvelý a vidno, že to čo robíš, ťa napĺňa, baví a odzrkadľuje sa to na nás veľmi pozitívne .´´

Veronika:  ,,Veľmi sa teším, že si ma zobral pod svoje krídla. Si jeden veľký profesionál s ľudským prístupom a super povahou, čo sa potvrdilo najmä na   spoločnom vianočnom posedení. Ďakujeme za zorganizovanie, za tieto milé slová a za to, že nás trénuješ tak, ako nás trénuješ. ´´

Lucia: ,,Marek, mala som už viacerých trénerov,ale musím povedať, že ty si z nich TOP. Teším sa na január, keď to opäť celé vypukne !´´

Gabriela: ,,Musím priznať, že mi tie tri mesiace čo chodím na tréningy neskutočne rýchlo ubehli. Si pre mňa veľká motivácia, ďakujem ako nás nenapadko ;) posúvaš vpred. Naozaj som veľmi vďačná, že som ťa stretla, máš skvelý prístup, tvoje tréningy mi veľmi pomáhajú aj v osobnom a pracovnom živote - som odolnejšia a silnejšia :) Teším sa na ďalší rok ranných a možno aj iných tréningov. Marek len tak ďalej ! Tiež zdravím mojich spolubojovníkov, myslím že sme vytvorili skvelú partiu, teším sa na ďalšie športové aj nešportové akcie ;)´´

Ewka: ,,Si fakt super tréner a aj to je veľký základ. Samozrejme aj ostatným makačom veľká vďaka lebo ste super partia. Ešte mám čo makať, ale dám to :)´´

Lenka: ,,Všetko hodnotím pozitívne...mňa vždy predtým niečo od takýchto tréningov odradilo ani neviem definovať čo, ALE Tvoj tréning je úplne super - vymenujem: cviky (môžeme vybrať náročnosť namakám sa :)) , prístup TOP, zodpovedne vždy všetko pripravené a mne osobne vyhovuje že tréning je ráno ;) a po tréningu sa cítim super... ´´

Tak kto sa stane ďalším členom ? ;)



Viac o Rannom cvičení s Marekom TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára