nedeľa 11. decembra 2016

Vzdelávaj sa v škole síly KB5

Zdravie je to najcennejšie čo máme. Iba silní ľudia prežívajú a sú úspešní. Každý kto berie pohyb, cvičenie a šport vážne vie, že všetko má svoju určitú postupnosť. Je potrebné zvládať jednotlivé kroky, aby sme sa približovali k vytýčenému cieľu. Je potrebné zamerať sa aj na tie najmenšie detaily, nič nepodceniť a neustále sa zdokonaľovať. Okrem bežného života to platí pre všetkých milovníkov aktívneho pohybu.

V roku 2015 som náhodne objavil to, čo som tak potreboval a čo bolo presne podľa mojich predstáv. Semináre školy síly KB5 mi z časti potvrdili, čo som ja osobne realizoval a zároveň ma mnohému naučili. Na seminároch pochopíte prečo je dôležité sa správne hýbať a ako svoje telo aktivovať, aby fungovalo čo najlepšie. Zistíte, že cvičenie s vlastnou hmotnosťou nie je také jednoduché, ako sa na prvý pohľad zdá. Tieto cvičenia vás zocelia a pripravia na ďalšiu nálož. Nálož v podobe cvičenia s kettlebellom. Od základov ako rozhýbať telo, zvýšiť kĺbovú pohyblivosť, prípravné cvičenia až po samotné cvičenia s kettlebellom. Verte mi, oplatí sa tieto semináre absolvovať, odnesiete si z nich naozaj veľa. Učíte sa od odborníkov, pod dohľadom. Okrem seminárov sú v ponuke aj tréningy. Výhodou KB5 je, že pracujú systematicky, idú si svojou cestou. Najprv sa naučiť správne hýbať a až potom často, odvaha robiť menej. Čo to znamená ? Kvalita cvičenia je dôležitejšia ako kvantita. Naučiť sa správnu techniku cvičenia a odstrániť nedostatky pohybového aparátu. Potom môžeme postupne pridávať. No a samozrejme z minima dostať maximum. Každý má svoju cestu a svoj cieľ. No ľudia sa často vyhovárajú, že nemajú čas a nestíhajú. Práve o tom píšem, že nemusíte cvičiť 2 hodiny a myslím si, že  3-4 krát do týždňa si každý nájde čas na cvičenie, ktoré trvá 30-60 minút a zároveň splní svoj účel, prinesie požadovaný efekt.


Takže ak to s cvičením myslíte naozaj vážne, chcete rozhýbať svoje telo, stať sa silným/ou, absolvujte všetky semináre postupne. Zoceľujte sa v škole síly KB5.
Termíny seminárov nájdete TU.

Archív 2016 www.osobnytrener.net


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára