streda 7. decembra 2016

Martinkina premena

ARCHÍV: AUGUST 2013

Vo fitnes centre, kde som začal pracovať, som spoznal Martinku, ktorá tam tiež pracovala. Občas sme sa bavili o cvičení a sem tam sa pýtala na nejaké rady a spomínala, že chce začať na sebe pracovať. Keď sa na to odhodlala, kontaktovala ma, dohodli sme osobnú konzultáciu, tak ako to prebieha vždy na začiatku, ak má niekto záujem o niektorú, z mojich služieb. Martinka bola odhodlaná sa do toho pustiť sama a dosiahnuť požadovaný výsledok. Žiadne výhovorky, že nemá čas, alebo, že žiadna kamarátka s ňou nejde cvičiť. Po zostavení jedálnička, vysvetlení ako sa má stravovať, zostavení tréningových plánov a následného metodického tréningu, to bolo už iba na nej samej. Trošku som mal obavy, ako to bude prebiehať, keďže na to celé bola sama a bez dohľadu trénera, bez akýchkoľvek skúsenosti. Pravidelne sa mi vo vlastnom záujme hlásila, ako sa jej darí, aké zmeny pozoruje na svojom tele a aké zmeny pociťuje po duševnej stránke. Všetko nasvedčovalo tomu, že je na správnej ceste, ale najväčšie prekvapenie ma čakalo, keď som mal tú možnosť ju vidieť po určitom čase. Videl som veľké pokroky v technike cvičenia, správnom dýchaní a v zvládaní náročnosti cvičení. Dodržiavala stravu, tréningy vo fitnes centre, striedala s tréningami na internáte a spojila to s doplnkovými, pohybovými aktivitami. Mala cieľ, pevnú vôľu a viditeľné pokroky ju motivovali a motivujú stále vpred.

Tu je konečný výsledok. Fotky sú z posledného týždňa, nafotené v trojdňových intervaloch.



Martinkine (21) slová:
Klasika, asi pre každú ženu/dievča najrizikovejšia partia je brucho keď začne priberať. Mala som 45 kíl a pribrala som na 53 a to sa už ukáže na postave. Tak som začala cvičiť. Oslovila som Mareka a ten vypracoval jedálniček, tréningový plán a ukázal ako správne cvičiť. Zo začiatku bolo pre mňa najťažšie správne dýchať a vydržať, ale keď sa chce, všetko ide. Najskôr som necvičila pravidelne, svalovka bola poriadna, veď kto nie je na to zvyknutý, ide to ťažšie a ľahko sa nájdu výhovorky typu nemám čas, nechce sa mi. No aspoň jedálniček som dodržiavala. No postupne som si začala uvedomovať, že takto to nikam nedosiahnem, treba viacej pohybu a začala som pravidelnejšie cvičiť. Keď sa teraz pozerám na staré fotky, oplatilo sa, výsledok je vidno. Teraz sa snažím dodržiavať stravu a pravidelnejšie cvičenie. Nemusím chodiť do fitka, stačí cvičiť pri filme cca hodinku denne. Občas si však dám aj nejakú tu pizzu a podobne, veď netreba to preháňať, no na ďalší deň cvičím o to poctivejšie. Teraz cvičím už 4 mesiac a myslím, že výsledky je vidno. Mám lepšiu výdrž aj držanie tela. Som so sebou spokojnejšia, pevnejšie stehná a zadok sú len plus.

Tu je dôkaz, že ak sa chce a nájdete si tú správnu cestu, výsledok je zaručený. Ide o to ako dlho sa ešte budete vyhovárať a kedy sa odhodláte, s tým niečo urobiť. Poznám ženu, ktorá je živým príkladom a sama mi to potvrdila, že vždy je to iba o výhovorkách, že čas sa nájde vždy. Ide o to, ako sa rozhodnete a čo si vyberiete. Dovolím si použiť jej veľmi múdry postreh, ktorý platí pre tých, čo fungujú na výhovorkách: ,, Ty, si po celodennej práci večer, sadneš pred televízor, ale ja si vezmem veci a idem makať do fitka´´.
Tu, je ten rozdiel !!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára